10.02.17

Hmm Jaha så har jag varit på mitt kortaste läkar besök mindre än 5 min var jag inne hos honom.
Såret ser bra ut ärret med de läker fint.
Sedan hade de haft konferans om mig;det blir hormon medicin i 5 år och ev strålning. Vilket jag hoppas att slippa.
Dokt själv sa att han inte förstog vart de skulle stråla eftersom mitt bröst är borta.
Känner mig som en urvriden disktrasa nu mår lite skumt.
Tack Yvonne att du var med mig,snälla rara du.Det blev som ett vakum nu jag har ju liksom gott och väntat på det här  så gick det så snabbt.
Jag ska till min Onkelog läkare på Fredag kl 13 känns bra att prata med henne Då ska hon få sjukskriva mig

Ja idag vet jag inte om det finns något possetivt att skriva om ?Jo klart det finns när jag kom hem hade Erik diskat
det var kul och bra.samt att jag slipper Cellgifterna den här gången
Jag har fått ätit en semla härligt god'
kram kram nu alla ha en bra kväll.
Kerstinhmm det är kärlek det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0