Lucia

Idag är det min mammas födelsedag herre gud om Lizzzie levat skulle hon blivit
102 år Ja nu hoppas jag och tror att hon vakar över oss här på Jorden
och att hon ser över alla lucia tågen idag.Hon älskade det.
kram lilla älskade mamma och tack för allt.

Jag har min ett års dag det ät ett år sedan jag fick min andre cancer det var idag på Lucia.

Men men idag är det fest, Julmarknad Lucia tåg med söders finaste Lucia tåg.
Hoppas nu att vädret är så här fint.
En av den jobbigaste dagen på året för oss massor att göra Men ack så kul med.
Barnen är så duktiga
kram till alla Hoppas alla de mina får en fin Lucia
Kram till Sandra som är i Örebro
Och till min F som jobbar
Kram till alla andra med
Ta vara på den här dagenBästa fina Lucian och pepparkaksgubbenVar rädda om varandra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0