Godmorgon Onsdag

Snart är det julfest på mitt jobb snart så på fredag.Och då kommer den stora frågan Vad ska jag ha på mig??
Alltid finns det någon qvinna som har kläder hemma i gaderoben stavas det så?
Så är vi bara alltid måste vi ha något nytt...hmm sommar bild.
Ska väl åka in idag och kika på lite kläder.
Ikväll är det klädvisning hos min jobbar kompis Karinas granne få se om hon har något snyggt iår
att fresta med.
Annars är det bra här toppen natt sov som en stock.
Har lite vatten gupp i brösten Hoppas att det är ok så jag slipper tömma dem på vätska.
Vill börja jobba NU!!!!härliga kvinnor i Berlin.
Trött på att vara hemma sjukskriven.
Säjer som Pippi Jag vill börja nu,jag vill ju med ha jullov så bra sagt....*L*
Hoppas alla har en bra dag det är kallt ute
Ta det lugnt sköt om er Körförsiktigt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0