Regn

Men nej ska det regna idag på sista Allsången Vi som ska dit ikväll
Tråkigt men det kanske klarnar upp???
Få se ska iallafall¨jobba först sedan så.
Hm idag har jag ont i mitt bröst ben.Konstigt att det ska kännas än.
Har pratat med min Dokt P på st görans han sa att dat var de som skulle sjukskriva mig.
Han har ju semester så någon annan  skulle göra det där ifrån.  Men igår kom det ett läkarintyg från Dokt A på sös
Jag är sjukskriven på halv tid Augusti ut.Sedan ska jag jobba 75% .
Jag vill ju operara mina bröst klart.
Jaha nu kom det ett sms från allsångs Soffan som undrade om vi ska gå om det regnar?
Vi avvaktar svara jag.
Må bäst alla nu
sköt om er ta hand om er
och gllöm ej varandra'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0