Torsdag

Bara drygt en vecka kvar till nästa operation,börjar bli jätte nervös.
Känns som jag inte har tid  Jag vill jobba.Få se hur länge jag behöver vara hemma.
Men men hälsan går först.
Hoppas alla mår bra.
Idag som sagt var har jag utvecklingssamtal ska bli spännande.
sedan ikväll har vi föräldramöte de brukar gå så bra så
våra föräldrar är så nöjda Tacka för de!Igår när jag kom hem hade jag ca 50 mail
från Bc systrar som har nu med läst att forskarna håller på att forska i om vi kvinnor med täta
bröst (tät bröst vävnad)har större risk för bröstcancer.
Det tror jag för nästa alla på vår cancer mail lista  som har haft eller har bröst cancer har täta bröst.
Men skönt att forskningen går framåt.
Igår lämna vi ut semester listorna härligt sommaren kommer i år medDen här såg vi i Lördags i Möllnbosöt om er ha det gott idag KRAM kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0