Torsdag 1/4 2010

Frisk behandlingsfri nästan bara en tablett om dagen...
Jag är så lycklig Idag känner jag mig extra glad.
Tankarna går så klart till med systrana på Bc listan alla som är i behandling och har det jobbigt.
Kämpa på vi besegrar cancern!!Håll ut tjejer.
Mina varma tankar går till Åke som ligger på sjukhuset,till hans fru som oroligt sitter hemma och väntar på hur allt ska  gå.
Det kommer att gå bra det fixar sig det med.
Tack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin Våran familj är hårt drabbad det funderar jag på ibland varför vissa måste drabbas hårdare än andra?
Vi som ska dela på allting annat?hmm inge jämligt där inte!

Nog om sorgliga tankar Idag är jag Glad!
Saker att vara glad för
;Erik är ute ur skalet.
Fredrik kommer hit idag och äter och sover över.
Han åker till Danmark med kompisar imorgon.
Sandra bjuder oss på påsk middag..
Gaska fint väder ska vi få.
Jag är behandlings fri
Några av mina vänner är det med härligt.
Ja det finns en del
Vi mår bra just nu imin lilla familj.
Cleo bor nu med de andra fåglarna verkar komma överrens HÄRLIGT!!!

Glad glad odag är det 1 April låt er inte luras..
Jag ska åka och kramas önska barn,föräldrar och kolegor GLAD PÅSK
kram puss på er allasnart påsk KERSTIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0