solig måndag

I dag vaknar jag av solen sken in i mitt sov rum det känns toppen bra:)
Känner mig lite trött efter gårdagen..
kanske blev för mycket för mig?
I alla fall är det roligt med att göra saker tillsammans med sin familj.
sista hela veckan nu då.
Jag har ätit min gröt  varmt rekommendera Linfrön, havregryn,mjölk och rivet äpple
känner mig mätt hela fm fram till lunch.
sedan kaffe på det så klart.
Nu  en ny dag nya utmaningar få se vad veckan har i sin beredskap?
kram njut idag ni som kan
puss kerstinSå skönt

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, visst är det härligt att solen skiner! Ska se om jag hinner ut en sväng innan jag ska in till sjukhuset.



Försök vila och hoppas du får en bra dag!



Kram!!

2010-04-19 @ 09:44:33
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0