Sol

Jaha idag är det minsan sol!!!
För mig är det bra jag jobbar så jag kan vara ute
Men för alla dem som ska gå in någon stans och jobba och inte få se solen.
Idag ska min E och titta på ett jobb på ett bagerie Hoppas Hoppas att han åker dit
För oss som alltid kliver på en buss eller tunelbana utan att ens fundera på det,försrår nog inte hans
ansträningar idag.Han har inte sovit på hela natten,håller på att jag ska sms återbud till hans handläggare.
Han kommer nog inte att gå.Få honom dit krävs nog att jag ska med Men idag har jag inte tänkt det.
Håller tummarna för honom.Men jag tror att det är för snabbt på han har suttit inne hemma i 4 år.
Det tar tid att komma ur det beteendet
Jag ska iallafall åka till mitt jobb
Gratta gaby 60 år tiden går nyss var det 50 års fest för henne
Hoppas alla barn är nöjda med sin påsk
kram håll tummarna för att min Erik kommmer iväg till det där jobbet
Må gott ta hand om er /KerstinÅÅ jag glömde prata om kärleken   Tittade på ett nytt avsnit av Glaumor  vet ni jag grät av lycka på det programet idag hmm??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0