Snö!!!

Idag är det snö ute förstår ni igår var det vår och idag snö.
Körförsiktigt nu alla som är ute på vägarna idag.
Min son är hemma från Danmark skönt att inte de är ute och far på vägarna.
Vad händer idag då?
Jag behöver eller borde (fult ord)ja jag behöver ;Städa,fixa mig,plocka iordning mina vår kläder
eller brist på vårkläder,skor vad ska man ha på sig?
Ja idag kan man ha kjängorna igen.
Nu tappa jag tråden igen men jag slipper tvätta fönstren idag...jippi något bra med de dåliga vädret.
Jag har iala fall startat bra ätit min gröt och nu dricker jag kaffe..
Ska nog läsa lite Bloggar nu sedan chattra lite med vännerna på Facebok'
sen ska jag....ja jag vet borde jag ta tag imin lägenhet och mina kläder..
skönt med en lugn dag
kram körfösiktigt om ni måste köra på vägarna
puss kerstinsnart påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0