onsdag

Hm idag har jag sovmorgon,vad händer då jo då vaknar jag kl 0640
pigg.Då var det ingen ide att ligga kvar.
Upp med tuppen koka min gröt fixat kaffet.
Nu kan jag läsa och skriva i alla bloggar som jag läser.
Idag är det sol härligt väder.
Ska (tror) jag byta däcken nu på morgon.
Min ex svärmor var och byte sina igår fick vänta i 6 timmar på sin tur.
Få se då om jag hinner idag.Jag börjar kl 12 till 1830 idag.
Konstiga tider eller hur?men vi har en utbildning på Fsk i efterm.
Jag ska i alla fall försöka städa undan lite idag då.
Hoppas det här fina vädret håller isig nu ett par dagar.
vet ni en annan sak mina tre fåglar flyger ute nu idag skönt för dem
Ha en underbar dag hoppas alla kan och vill komma ut idag en sväng i solen.
Sköt om och varandra
kram kram kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0