nu

Nu kom posten
Med ett brev fån St:Görans nu operations tid 9/6 2010
snabbt men ändå inte Jag vill ju ha i Maj.
Ringde nu man ska  det tacka ja,men då var telefontiden full sa de.
Får ringa imorgon och hoppas på att jag kan få tiden lite tidigare.
Jag och mina barn åker ju till Spanien den 28/6 det blir kanske lite tajt
Jag vill ju inte åka och ha ont och med slangar.
Kände nu att det lät kanske lite drygt att säga så.Men men kan man få välja så kanske
ett par veckor tidigare?
Ringer igen på eftermiddagen.
kram ha det gott ska kanske komma ur morgonrocken nu
ta hand om erTack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin

Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår att du vill ha en tid så snart som möjligt och jag håller tummarna för att du får det! Det är skönt om det hinner läka någorlunda innan ni ska utomlands.

2010-04-29 @ 15:38:36
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0