nu

Nu Har Renee åkt hem Hon missade tåget Vi fick boka om biljetten men det ordna sig
hon åkte med nästa tåg en timme senare bara Hej då Få se om vi ses i sommar igen det vore väl kul?
Jag mår lite bättre få se hur natten blir Kanske kanske kan jag jobba på Torsdag Fredag hoppas det.
Jag har läst så mycket tråkiga mail idag från Bc systrarna på Bc Mail listan så jag blir alldeles rädd och nedstämd.
Hoppas att vi alla som har Bröstcancer klarar oss styrka till oss alla..
kram sov gott ta hand om er och varandra.
Var rädd om det ni har KERSTIN

Kommentarer
Postat av: renee

Va trött jag var när jag väl kom hem. Vågade inte somna på tåget. Rädd att missa bytet i Hässleholm. Men jag kom hem till slut i alla fall :-)

2010-04-28 @ 17:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0