Måndag 12/4 2010

Kära nån vad tiden går fort redan April??
Jag ska börja jobba 6 timmar om dagen ´från och med idag
Få se om jag orkar det Bara två veckor hinner jag jobba det
Sedan så är det opertion igen...Hmm men den kommer väl gå bra den med?
Lite nervös redan faktiskt är jag nog.

Idag hoppas jag få ett nytt Kylskåp trött på att ha grejerna på balkongen ska ringa nu kl 08
då öppnar fam bostäder,
Inatt har jag sovit så dåligt,vaknat flera gr hu det är så tråkigt att snurra så på natten.
Lite tur då att jag sover ensam (Enda turen)
Jaha ja ska jag ta och äta min gröt nu sedan kaffet
Sen så ny dag nya utmaningar härligt

ska åka in sedan och jobba hoppas på sol idag
kram ha det gott sköt om er
KerstinÅÅ jag glömde prata om kärleken   Tittade på ett nytt avsnit av Glaumor  vet ni jag grät av lycka på det programet idag hmm??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0