Långfredagen

Jaha så var Påsken här!
Långfredagen är inte som den brukar vara;)
Jag hämtade min bok igår Blondie igår läste till mitt inatten '
Vakna började läsa igen bra bok äntligen som jag har saknat en sådan.
Läs den alla!!
Jaha så har jag en son  på  väg till Danmark nu håller tummarna att allt går bra.Körförsiktigt killar.
Jag fick ett sms igår kväll ett april skämt kl 2345 ha ha men jag hade satt min telefon på ljudlöst bra eller hur..`?
Svärfar kommer hem idag med,skönt att allt har gott bra.
jag kanske tar en sväng ut dit i påsk.
Härligt nu äter jag min gröt med rivna äpplet på med mjölg <åå vad gott<
ha nu en skön avkopplande ledig dag alla.
Hoppas att alla jag känner mår ganska ok idag
kram kram på er sköt om er alladen här bilden är så finDen bilden får stå för avkoppling må gott nu

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0