Klippning

Jag har klippt mig första gången sedan jag fick mitt nya hår efter förlusten.
Kändes lite konstigt att klippa det nua håret.
`Men jag hoppas det blev bra Jag vet inte idag ska se imorgon om det är bättre.
Idag var det tomt i tunelbanan eller ialla fall mindra folk'Påsk Lov'
Vi har lite mindre barn en del har påsklov skönt för dem.
Vi har mindre aktiviter hos oss lite lugnare.
Imorgon ska jag börja och jobba på eftermiddagen Vi har personalmöte
Sov morgon skönt!!
Jaha inte kom Erik iväg på träffen på det nya jobbet han var för trött!!!
Hoppas att han kommer iväg nästa gång.Känns lite jobbigt att han inte kan komma iväg.
Jag har lånat en ny bok idag härligt längtar att börja läsa den:Hinse Häxan
jaha alla må gott ikväll ta hand om er kram kerstin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0