9 år sedan cancern hälsa på första gången!

Nu är Påsken snart över
Jag har varit ute isolen ner till Slagsta Marina
ätit på lunch.
Den 4/4 2010
Idag är det 9 år sedan min Sandra bröt sin arm
och de upptäckte att hon hade cancer i sitt skellet
hemskt tiden stog stilla min lilla dotter 16 var hon skulle bli 17 år
blev hon så svårt sjuk
Operation, cellgifter, infektioner,sjukhus visstelse i 8 månader
som vi bodde på Astrid Lindgrens barnsjukhus
Nu mår Sandra som tur är bra hon klara av det
Har haft en del problem med sin arm som hon måste opera  
om och om igen.Men hon besegra sin cancer hon med Vi är verkligen kämpar i vår familj
Tack för att forskningen går frammåt.
Tack Sandra för att du aldrig gav upp Älskar dig kramTack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin

Jaha nu blev det tårar ikväll på min kind igen
Ta hand om er var rädda om varandra hoppas alla barn har haft en bra kul påsk..
kram sov gott Kerstin

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänk att tiden går så fort, känns som att det var igår jag var sjuk. Men glad att det är över =)

Har fått min kämpar sida ifrån dig mamma, världens starkaste kvinna!

vi hörs å ses snart!

Kramar <3

2010-04-05 @ 13:20:19
Postat av: Fröken Kader

Åhh Nu blev jag också tårögd : (



Tur att Sandra är så glad och positiv trotts allt.

Men förstår ju vart hon har fått sin positiva energi ifån.



Kram till Er



2010-04-06 @ 21:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0