helg

Så nu är det verklign illa med mig sjuk.
Har allt ont över allt
feber går på alvedon och the
Tur at Nina finns min hjärte vän hon är bara bäst..hon handla alvedon och cola stälde utan för min dör
Ja så nu behöver inte jag oroa mig för vad jag  göra den här helgen heller...
Säng,soffan hoppasde håller en vinter till *ler*
Jag har fåt debatt inläg på mit inlägg ang företags förskolor vet ej om jag ska svara dem
Just nu orkar ja inte´..
ur nu att man har några vänner och släkt och familj som bryr sig om än..
Ps KÄRLEKS tema på idol härligt jag älskar kärleks sånger ,filmer..älsakar allt om har med kärlek att göra.
Men vad händer när man ber n ung kille på 15 år sjunga en ballad om kärlek??
jo då blir det fjasko Tur säger jag att han  har sådana fanns med pengar på kontant korten så  kan rösta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0